0,00 zł
Strona głównaPytania i odpowiedzi
Milly Mally Mata edukacyjna 5w1 Lolly Bees
Szybki podgląd
178,80 zł
Milly Mally Mata edukacyjna 5w1 Lolly Elephant
Szybki podgląd
178,80 zł
Milly Mally Krzesełko do karmienia 2w1 Malmo Dark Green
Szybki podgląd
430,80 zł
Milly Mally Wózek Vip Violet
Szybki podgląd
472,80 zł
Milly Mally Kojec Fun Gray
Szybki podgląd
358,80 zł
Milly Mally Łóżeczko / Kołyska Jane Gray
Szybki podgląd
286,80 zł
Milly Mally Pojazd Micro Cat
Szybki podgląd
190,80 zł
Milly Mally Scooter Magic Green
Szybki podgląd
250,80 zł
Milly Mally Scooter Little Star Pink-Blue
Szybki podgląd
262,80 zł
Milly Mally Pojazd MERCEDES-AMG C63 Coupe White
Szybki podgląd
394,80 zł

Pytania i odpowiedzi

1. Jak wstrzymać złożone zamówienie?
Zamówienie może zostać wstrzymane do chwili nadania przez nas paczki. W celu wstrzymania  zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej, a my przeprowadzimy Ciebie przez wymaganą procedurę.

2. Jak zmienić zamówione pozycje?
Niestety nie ma możliwości zmiany poszczególnych pozycji w zamówieniu, które zostało już złożone. Złożone zamówienie należy anulować, a następnie ponownie dokonać zamówienia właściwych produktów.

3. Jak sprawdzić status realizowanego zamówienia?
Pytanie o status przesyłki należy kierować pod adres sklep@4-kids.com.pl podając w treści maila numer zamówienia. Od chwili przyjęcia przesyłki do przewozu przez przewoźnika informację na temat pozycji przesyłki można uzyskać bezpośrednio na stronie internetowej przewoźnika, podając numer listu przewozowego.

4. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone oraz opłacone do godz. 11:00 są realizowane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone oraz opłacone po godz. 11:00 są realizowane w kolejnym dniu roboczym. Niektóre towary znajdują się w magazynach zewnętrznych i w takim przypadku termin realizacji wysyłki może się wydłużyć o 24 godziny.

5. Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie firmowym. Jednakże czas od chwili złożenia oraz opłacenia zamówienia termin przygotowania towaru do odbioru w sklepie firmowym wynosi 3 dni robocze.

6. Czy można przyspieszyć wysyłkę?
Niestety, nie ma możliwości przyspieszenia wysyłki. Znaczna część procesu sprzedażowego jest zautomatyzowana i nie mamy możliwości ingerencji w jej strukturę.

7. Czy można otrzymać dodatkowe informacje o produkcie?
Oczywiście, jeżeli mają Państwo pytanie dotyczące oferowanego przez nas produktu, a informacji nie można odnaleźć w jego części opisowej, należy zwrócić się do nas w formie mailowej na adres sklep@4-kids.com.pl z konkretnym pytaniem oraz wskazaniem produktu, którego pytanie dotyczy.

8. Czy poza godzinami pracy sklepu można skontaktować się z jego obsługą?
We wszystko co robimy wkładamy maksimum wysiłku i niestety potrzebujemy trochę czasu na regenerację. Dlatego jesteśmy dla Was zawsze w dni robocze w godzinach 08:00 - 16:00. Jednakże nasza wrodzona ciekawość bardzo często kieruje nasze kroki do skrzynki mailowej również po godzinach pracy, żeby sprawdzić "co w mailach piszczy". Jeżeli zobaczymy Waszego maila to z pewnością na niego niezwłocznie odpowiemy.

9. Czy otrzymam fakturę VAT?
Do każdego zakupu dokonanego w naszym sklepie jest wystawiana automatycznie faktura VAT. Faktura jest wystawiana na podstawie danych, które podawane są przy zakładaniu konta Klienta.

10. Czy mogę dokonać zamówienia i zapłacić przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy sklepu?
Tak. Jest taka możliwość. Należy jednak pamiętać, że towar zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu się środków na rachunku bankowym.

11. Czy mogę otrzymać towar z odroczonym terminem zapłaty?
Niestety, nie ma możliwości otrzymania towaru przed jego opłaceniem.

Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.