O Firmie
O sprzedaży w kanale e-commerce można było usłyszeć już w latach 90-tych. Pojęcie to zostało wprowadzone do obiegowej nomenklatury przez IBM, jedną z najbardziej znanych amerykańskich firm informatycznych. W tym okresie powstał również pierwszy polski sklep internetowy, bezpośrednio wzorowany na zyskującym ogromną popularność amerykańskim Amazonie, którego właścicielem została firma Terent.
Sprzedaż e-commers, będąca najbardziej znanym i popularyzowanym źródłem sprzedaży elektronicznej, jest jedną z kilku gałęzi działalności naszej Spółki. Przenosząc działalność handlową do internetu zlikwidowaliśmy przede wszystkim największą barierę naszego rozwoju, którą był dotychczas ograniczony obszar działania. Jednoczesne umożliwienie korzystania na naszych platformach zakupowych zarówno z kanału handlu bezpośredniego, pośredniego oraz hybrydowego, dało nieoczekiwany efekt wzrostu sprzedaży oferowanych przez nas towarów. Korzystanie ze zdywersyfikowanych modeli biznesowych w e-commerce pozwala nam na dotarcie do maksymalnie szerokiego grona Klientów, przy jednoczesnym zaproponowaniu skutecznych i wygodnych, ale w szczególności bezpiecznych rozwiązań wspomagających korzystne decyzje zakupowe.